Mleko modyfikowane BEBIKO 1 NutriFlor+

10:13



W dzisiejszym poście rozważymy podstawowe i jedyne w pierwszych miesiącach życia pożywienie niemowlaków, czyli mleczko :) Oczywiście mleko matki jest najlepsze, ponieważ zostało stworzone przez naturę, aby dostarczać Twojemu dziecku wszystkiego, czego potrzebuje, w odpowiednich proporcjach. Ale co potem...?
Nie da się jednoznacznie określić, które mleko jest najlepsze, bo każde dziecko jest inne, i często bywa, że niestety musimy wypróbować wiele, żeby dobrać właściwe.
Tak więc po Internecie, jak i pewnie wśród Mamusiek krąży bardzo dużo sprzecznych opinii na temat mleka modyfikowanego. Dlatego ja również chciałam się z Wami podzielić swoim zdaniem odnośnie mleczka BEBIKO 1 NutriFlor+, który za pewne też wywołuje wiele kontrowersji, a z którego ja i mój Maluszek jesteśmy naprawdę bardzo zadowoleni.



Dużym plusem Bebiko 1 jest przede wszystkim jego przystępna cena i dostępność w każdym sklepie. I to były główne powody, dla których po zaniku własnego pokarmu zdecydowałam się w pierwszej kolejności wypróbować właśnie na to mleczko. I nie żałuję :) Mój mały Oliwierek miał wielki, a wręcz ogromny apetyt już od pierwszych dni swojego życia, gdzie potrafił pic ok. 90ml mleczka podczas jednego karmienia i ten apetycik został mu do dziś. :)
Bebiko 1 NutriFlor+ (opakowanie 800g) wystarcza nam na 4-5dni, a więc przy takich ilościach, warto spojrzeć na cenę ;)
Poza tym naprawdę mu smakuje i bardzo dobrze je przyswaja...nie ma zatwardzenia, kupki robi regularnie 1-2 razy dziennie, nie ulewa mu się, nigdy nie miał kolek, najada się przesypiając prawie całą noc (raz tylko około 2:00-3:00 w nocy budzi się na karmienie), a dostarczając mu składników niezbędnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju - rośnie duży, zdrowy i silny Chłopiec :)

Tak więc, jeśli i Waszemu Maluszkowi będzie odpowiadać właśnie to mleczko, też na pewno znajdziecie dużo pozytywów, wbrew krążącym różnym opiniom. Nie zapominajmy Drodzy Rodzice-każde Dziecko jest inne...:)
Ja osobiście gorąco polecam, warto przynajmniej wypróbować :)

PLUSY:
bardzo niska cena
duża dostępność w sklepach
długie terminy przydatności
dobry smak i konsystencja, nie za rzadka, nie za gęsta
nie ma konieczności natychmiastowego podania nawet gotowego już mleczka-może ono swobodnie postać z 2godzinki i w dalszym ciągu nadaje się do spożycia
dostarcza wszystkich składników odżywczych, niezbędnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju niemowlęcia


No i nie zapominajmy, że zaletą samego karmienia mlekiem modyfikowanym, jakimkolwiek jest większa szansa nawiązania relacji ojca z dzieckiem, przy tym codziennym rytuale oraz możliwość częściowego odciążenia partnerki :)

a Wy drodzy Rodzice jakie mleczko podajecie swoim małym pociechom? :) 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja również podawałam mleko Bebiko w pierwszych tygodniach/miesiącach życia synka, teraz mój Natanek jest już dość duży na spożywanie zwykłego mleczka z kartonu :)
    również polecam !

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas się nie sprawdziło, syn miał po nim bóle brzuszka. Najlepsze wyszło, że jest Humana Baby a potem żona się jeszcze upewniła jak sprawdziła skład. Potem jak jeszcze wprowadzaliśmy jedzonka to też od deserków, zupek Humana zaczęliśmy. Teraz syn już spory, je wszystko ale mleko jeszcze też pije.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też to mleko się kompletnie nie sprawdziło. Młoda miała wysypkę i strasznie bolał ją brzuszek. Na szczęście trafiłam na ten artykuł https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/jakie-mleko-dla-noworodka i z jego pomocą wybrałam inne mleko. Teraz na szczęście jest wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń